Tuesday, May 17, 2011

Manker gör en tur till Köpenhamn!


Jahapp, farväl Stockholm och halloj Köpenhamn får jag väl säga då. Det blir nu 3 dagar i Köpenhamn fyllda av ölshopping, besök på Amager och Nörrebro samt ett möte med Mikkel, så inte lär jag ligga helt på latsidan. Ska försöka skriva ihop något när jag är där nere men håll utkik på Facebooksidan annars om ni vill ha lite update's på var ölen finns, vad som finns hos Mikkeller Bar, hur Amagers bryggverk ser ut och mycket annat.

Hör gärna av er via kommentar eller inlägg på facebook om det är någonting jag absolut inte får missa. Det är mitt första besök "på riktigt" i staden, eller åtminstone som mer intersserad av bra öl.

Grattis också till vinnarna igår i tävlingen! Bjud in vänner eller gå med själv så kör vi en utlottning till av något roligt då jag nått 200 där.

Nä, dags att packa ned smörrebrödet. Morsning.

1 comment:

  1. Har inte Facebook så skickar en kommentar denna vägen. Gillar du hamburgare får du ej missa Burger & Bun, verkligen magnifika burgare på det stället. De har även ett eget husöl från Mikkeller.

    ReplyDelete